14 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben benieuwd naar de reacties. Zoek er ook een.

2 jaar geleden

Ik heb er een besteld bij MamaLoes

2 jaar geleden

Ik heb de doomoo buddy. Bij me vorige zwangerschap veel gebruikt. Nu nog niet nodig. Maar ben er erg tevreden over! Heerlijk groot en comfortabel. Hoes makkelijk in de was.

2 jaar geleden

Ik heb ook een doomoo kussen, ik heb hem nog van de vorige zwangerschap en gebruik hem nu weer met slapen

2 jaar geleden

Reactie op anne0351

Die heb ik ook, nog van de vorige zwangerschap 2 jaar geleden maar gebruik hem nu weer echt made in heaven!

2 jaar geleden

Reactie op Bloom14

Ik heb de doomoo buddy. Bij me vorige zwangerschap veel gebruikt. Nu nog ni ...
Ik heb deze ook, heb hem alweer van zolder gehaald nu, ligt veel beter!

2 jaar geleden

Jaa zo fijn om mee te slapen! Ik moet m echt van de zolder gaan halen mis m nu al. Ik heb er dan ook twee een voor beneden en een voor boven, echt super handig als je baby er is.

2 jaar geleden

Hier ook de Doomoo Buddy, lekker zacht en toch stevig vind ik

2 jaar geleden

Gewoon die van de Hema, doet het prima en fungeert als nestje met een aankleedkussenhoes erover

2 jaar geleden

Reactie op goudenvis

Hier ook de Doomoo Buddy, lekker zacht en toch stevig vind ik
Deze heb ik ook. Goeie aankoop. Gebruikte hem weinig in bed maar in kraamtijd en erna veel gebruikt voor allerlei zaken. Nu ligt die nog steeds hier op de bank.

2 jaar geleden

Ik heb de snoozzz besteld, vind hem top, met name omdat je zelf vulling eruit kunt halen of toevoegen zodat je zelf de hardheid kunt bepalen. Oh en je kunt er hoezen bij kopen die het voedingskussen in een babynestje kan veranderen. Ik vond hem wel relatief duur

2 jaar geleden

In mijn vorige zwangerschap de ella c-vorm gekocht. Ik kon er alleen niet tegen het kussen onder mijn hoofd door. Op de 1 of andere manier sloeg mijn oor dicht en elke keer midden in de nacht giga oorpijn wakker. 馃槄 Daarna van mamaloes Amy kussen (scheelt ook nogal in de prijs VS ella). Helemaal prima. Vond de verwisselbare hoes van ella handig, maar het draaien en bewegen met een kleiner kussen vond ik toch makkelijker.

2 jaar geleden

Reactie op Bloomertje

Ik heb de snoozzz besteld, vind hem top, met name omdat je zelf vulling eru ...
Heb deze bij mijn eerste zwangerschap gehad. Vond hem in het begin superfijn, de vulling wordt wel snel minder en je moet dan moet je vulling bijkopen. Ik heb toen echt 2x vulling bijgekocht, wel veel gebruikt. Nu wil ik toch liever een andere.